FANTASTIČNA SUITA "FANTASTIČNA SUITA ili u ritmu plesa" atraktivan je program koji prati razvoj suite, instrumentalnog glazbenog oblika sastavljenog od niza plesova, od razdoblja baroka, preko romantizma, 20. stoljeća pa sve do danas. Program: Johann Sebastian Bach: Orkestralna suita br. 2 u h-molu, BWV 1067 Dmitrij Šostakovič (obr. Iva Ljubičić): Jazz suita br. 1 za flautu, klarinet, violinu, violončelo i klavir Ivan Končić: Fantastična suita za flautu, klarinet, violinu, violončelo i klavir Petar Iljič Čajkovski (obr. Mia Pap): Suita Ščelkunčik za flautu, klarinet, violinu, violončelo i klavir OSVRTI: Ovacijama publike zatvorena osma koncertna sezona u Lipiku. © TILIA.HR,18. svibnja 2015. „Bio je to koncert europskog ranga i jedan od onih „koncerata za pamćenje“!“ Cijeli članak pročitajte ovdje. BAROK / POP Koncertom BAROK POP vodimo vas u šezdesete godine prošlog stoljeća kada su djelovali pop i rock sastavi koji se i danas svrstavaju među najomiljenije. Poslušajte kako klasičari sviraju rock i kako rockeri vole barok! Pojmovima barok pop i barok rock označava se podvrsta pop rock glazbe koja je nastala u Sjedinjenim Američkim Državama i Ujedinjenom Kraljevstvu tijekom šezdesetih godina prošlog stoljeća kao spoj pop rocka i barokne glazbe. Barok pop doživio je vrhunac krajem 1960-ih kada su neki od najpopularnijih sastava njegovali upravo takav glazbeni izričaj. Nakon više od četiri desetljeća grupe kao što su The Beatles, The Beach Boys, Bee Gees i Procol Harum još uvijek uživaju zavidnu popularnost, a njihove pjesme i danas su nadahnuće mnogima. Oni su, slijedeći uzore iz glazbene povijesti poput Johanna Sebastiana Bacha, u svojim pjesmama pop rock sjedinili s baroknom polifonijom i klasičnim harmonijama, a pritom su često koristili orgulje, klavir, gudačke i puhačke instrumente. BAROK / JAZZ Od Pachelbela do Nine Simone, od Telemanna do Šostakovičeve Jazz suite – istražujemo sličnosti i razlike dva povijesno tako udaljena razdoblja. Radi li se o skladu ili sudaru svjetova – otkrijete s nama! Iako naziv koncerta Barok Jazz isprva sugerira spajanje nespojivog, svjesno smo odlučili napraviti ovakav izbor, a glazbeni znalci će se složiti da je postupak opravdan. Naime, u povijesti glazbe neminovno je izmjenjivanje različitih stilova, pri čemu novi zamjenjuju stare. Međutim, česta je pojava da novi stilovi uspješno implementiraju neke „stare“ elemente stvarajući time drugačiji, prepoznatljivi stil. Upravo smo zato ovim koncertom željeli ukazati na sličnosti i razlike dva povijesno vrlo udaljena stila. Prema nekim tumačenjima, naziv jazz dolazi od francuske riječi jasier (brbljati) što upućuje da se radi o razgovoru među instrumentima, a kako zvuče basso continuo, razgovor i izmjenjivanje tuttija (concerta grossa) i solista (concertina), improvizacija i punktirani ritmovi poslušajte u Pachelbelovu Kanonu u D-duru ili Šostakovičevoj Jazz suiti br. 1, u izvedbi uvijek nestandardnog ansambla Glazbene staze. CRVENI RUŽ ... putovanje u tridesete godine prošlog stoljeća, u Zlatno doba glazbenog teatra, mjuzikla, cabareta, jazza... U jednosatnom programu ovaj koncert donosi glazbene brojeve koji su izvođeni u najrazličitijim prostorima, od kabarea, salona, ulice i radio postaja do čak ratnih rovova, ali zajedničko ovom programu je toplina koju je ova glazba donosila među ljude i razloge za zabavu, druženje ples, hofiranje i naravno, ono najvažnije, ponovne susrete. Izvode: Božidar Peričić, bariton, Marija Lešaja, sopran i Ansambl Glazbene staze Program: G. Gershwin, J. Kander, D. Pelosi, H. Mancini, R. Matz, A Piazzolla, Ph. Gaubert OSVRTI: Lude tridesete © Irena Paulus, KLASIKA.hr, 11. listopada 2012. „Crveni ruž zabava je za publiku na originalan, starinski i nadasve kreativan način.“ Cijeli članak pročitajte ovdje. Opuštajući koktel © Helena Novak Penga, KLASIKA.hr, 14. prosinca 2013. Cijeli članak pročitajte ovdje. MUSIC TREK MEETS STAR TREK „ Space: the final frontier. These are the voyages of the starship Enterprise. Its five-year mission: to explore strange new worlds, to seek out new life and new civilizations, to boldly go where no man has gone before. „ Ovim smo riječima bili inspirirani kada smo prije četiri godine započinjali ciklus Glazbene staze. Slično kao i posada broda Enterprise, krenuli smo u glazbenu avanturu i putovanje kojem nismo znali odredište. Cilj nam je bio istraživati nova glazbena prostranstva, tražiti nove mogućnosti glazbenog izražavanja i nove načine osmišljavanja glazbenih programa. Ovim programom predstavljamo publici dva velikana filmske glazbe koji su uvelike doprinijeli popularnosti najpoznatog TV serijala, i jednu mladu hrvatsku nadu – prvu hrvatsku diplomiranu skladateljicu tzv. primjenjene glazbe – Biancu Ban. Program: Glazba iz TV serijala Star Trek kompozitora Alexander Courage-a i Jerry Goldsmith-a u aranžmanima Mie Pap, za flautu, klarinet, violinu, violončelo, klavir i udaraljke Bianca Ban: Event Horizon, za flautu, klarinet, violinu, violončelo, klavir (skladano za Ansambl Glazbene staze) i klasični intermezzi: J. Haydn, P. Gaubert, E. Goossens, S. Prokofjev, M. Mower OSVRTI: MusicTrek Meets Star Trek © Irena Paulus, časopis Cantus, br.181., srpanj 2013. „Bio je to koncert "sljedeće generacije" koja je klasičnu glazbu odlučila gledati s druge, sebi bliske strane... Profesionalizam u kombinaciji s mladenačkim žarom resio je izvedbe svih skladbi...“ Cijeli članak pročitajte ovdje. Music Trek Meets Star Trek © Iva Brčić, FILM-mag.net,14.05.2013. "Predanost glazbi, ali i fanovski žar osjetio se u svakoj dionici izvedbe i odisao je optimizmom Star Treka." Cijeli članak pročitajte ovdje. |